KASA FIK HIT XL s pokladní aplikací PLUS

Neohodnoceno
 
 

Kompletní profesionální pokladní zařízení s 13.3." dotykovkou obrazkou, 80mm tiskárnou, zákaznickým displejem a pokladní aplikací KASA FIK PLUS

  • 13.3 palců FULL HD LED LCD
  • 80mm tiskárna s řezačkou
  • pokladní aplikace PLUS
  • 2x USB 2.0
  • Zákaznický LCD display 4 palce
  • Wifi+LAN+BT
  • 2GB RAM
  • 4 jádrový procesor
  • Android OS
Dostupnost Skladem (1 ks)
Cena 17 998 Kč bez DPH
21 778 Kč    
Kód produktu 969
Značka KASAFIK
Kategorie KASAFIK EET pokladny
Záruka 24 měsíců
 

KASA FIK HIT XL

Profesionální, přehledný a populární terminál se zabudovanou tiskárnou a pokladní aplikací. Balíčet obsahuje bezpečný pokladní systém PLUS, který je nejpoužívanějším řešením EET pro dotykové pokladny v ČR. KASA FIK aplikace  využívá více jak 25 000 podnikatelů. Pokladna je rychlá, spolehlivá a umožňuje podnikatelům splnit nejen svoji povinnost EET. Navíc nabízí mnoho užitečných funkcí, které vylepší Vaše podnikání a zlepší kontrolu.

Bezkonkurenční servis a podpora po celé ČR

Servis je zajištěn sítí více jak 100 servisních partnerů po celé ČR. Kupte zařízení u lokálního partnera s podporou a servisem ve Vašem regionu, který provede nastavení systému a zaškolení. Žádná call centra, kde čekáte hodiny na vyřízení požadavku. Lokální servis je vždy po ruce.  Najít prodejního partnera.

Výhody KASA FIK HIT XL

  • All in one pokladna
  • Obsahuje aplikaci KASA FIK ve verzi PLUS
  • Připojení přes Wifi+LAN+BT
  • Integrovaná tiskárna 80mm s řezačkou

Balení obsahuje

  • Pokladnu s 13.3′ dotykovou obrazovkou
  • Osvědčenou pokladní aplikaci KASA FIK PLUS s podporou EET
  • Garanci legislativní připravenosti a aktualizace v případě změny zákona o EET
  • 1 pokladní kotouček do rozjezdu 
  • Podrobný manuál v elektronické formě a na webu

Licenční klíč

Po zakoupení produktu HIT XL se automatciky aktivuje licence programu při prvním přihlášení a pokladna je ihned funkční.

Technická podpora:

  • Aplikace obsahuje detailní návod k obsluze v elektronické formě. 
  • Poskytujeme technickou podporu na chatu nebo prostřednictvím stránek technické podpory http://manual.kasafik.cz/books/kasa-fik-etrzby nebo emailem na podpora@kasafik.cz
  • V případě potřeby disponujeme servisní sítí partnerů po celé ČR, kteří jsou schopni opravit Vaši pokladnu nebo obnovit data ze zálohy
  • Kdykoliv si můžete zprovoznit záložní pokladnu na jiném zařízení a plynule pokračovat s dočasnou verzí, dokud nebude problém odstraněn.
  • Podporu provádějí přímo specialisté s napojením na vlastní vývojový team. Jsme schopni napravit jakoukoliv potíž.
  • Provádíme záruční i pozáruční servis po celé ČR

Často kladené otázky:

Co znamená licence bez paušálů? Budu někdy platit poplatky?

  • NE, prodáváme licenci na jedno zařízení na neomezenou dobu. Program/aplikace je Vaše. Nevyžadujeme žádné paušály a produkt neobsahuje žádné skryté poplatky.

Mohu si aplikaci vyzkoušet?

  • Nabízíme unikátní možnost vyzkoušet si plně funkcionalitu aplikace. Aplikace je ke stažení z Google Play přímo na Váš mobilní telefon nebo tablet. Stačí si vytvořit účet ZDARMA. V případě zájmu můžete navštívit naše prodejní partnery a jejich pobočky, na kterých je zařízení k předvedení odbornou obsluhou. Více na stránce s kontakty

Obsahuje aplikace aktualizace?

  • Aplikace je aktuální v době prodeje a aktivace licence. Každý majitel licence má ZDARMA aktualizace se všemi novými funkcemi po dobu 1 roku. Navíc garantujeme funkčnost s EET každému majiteli programu. Platba za aktualizace a upgrade není povinná.

Musím kupovat aktualizace?

  • NE, program je neustále funkční. Garantujeme aktualizace na legislativní připravenost, takže nikdy nebudete zaskočeni. Navíc několikrát do roka vydáváme nové funkce a aktualizace pro své zákazníky. Budete-li chtít přejít na novější verzi, lze to tak učinit kdykoliv.

Je poskytována záruka?

  • Ano – na zařízení je poskytována záruka 12 měsíců, kromě baterie. U software garantujeme dle našich Všeobecných obchodních podmínek funkčnost a opravu případných vad programu.

Jak jsou zabezpečena a zálohována moje data?

  • Data jsou Vaše a my je nikdy nesdílíme s třetími stranami. Program ukládá databázi přímo na zařízení a nevyžaduje Internet k funkčnosti. Program automaticky vytváří kopii dat na zařízení, kterou lze zálohovat na Váš externí disk nebo si poslat zálohu emailem. První rok po zakoupení aplikace také nabízíme online zálohu a obnovení dat ZDARMA. Data jsou šifrována a zálohována na bezpečné šifrované online úložiště. Tuto funkce lze zcela vypnout. Online zálohy jsou zabezpečeny Vašim osobním heslem.

Nechci, aby moje data byla kamkoliv kopírována, lze to vypnout?

  • Ano, bezpečnost Vašich dat je pro nás naprostou prioritou. Můžete si tak zcela vypnout v nastavení online zálohy a vzdálenou správu a mít svoje data jen na vlastním zařízení. V tomto případě nelze obnovit Vaše zálohy online nebo vzdáleně nastavovat a řídit pokladnu.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.