KASA FIK HIT 15"

Neohodnoceno
 
  • 1 z 5
 

KASA FIK HIT 15" je velká profesionální stolní pokladna s 15,6" dotykovým displejem a 11,6" zákaznickým displejem. Je vhodná pro všechny podnikatele, kteří vyžadují velký displej s perfektním přehledem. Vyberte si k ní program dle vašich preferencí - STANDARD nebo PREMIUM.

Dostupnost Skladem (1 ks)
Cena 17 698 Kč bez DPH
21 415 Kč    
Kód produktu 1039
Značka KASAFIK
Kategorie KASA FIK - POKLADNÍ BALÍČKY A SETY
Záruka 24 měsíců
 

Ideální pro maloobchod, restaurace nebo služby

Velká a přehledná stolní pokladna KASA FIK 15" se hodí zejména pro maloobchod, menší obchůdky, ale i služby. Velký 15,6" displej je ideální do provozu, kde je potřeba reagovat rychle na požadavky zákazníka a kde malý displej mobilní pokladny nepostačuje. Pokladna má velký 11,6" zákaznický displej, který zákazníka informuje o průběžné ceně jeho nákupu. KASA FIK 15" je skvělou volbou i do restaurace nebo bistra, kde svými praktickými funkcemi a přehlednou obsluhou zjednoduší každodenní chod podniku.

AKCeptujte platby kartou přes Sumup

Pozvedněte své podnikání ještě o level více. KASA FIK 15" může pomocí bluetooth akceptovat platby kartou přes platební terminál SumUp. Stačí dokoupit designový a jednoduchý platební terminál Sumup a přímo z pokladny můžete evidovat platby hotově i SumUpem. Terminál SumUp se prodává samostatně.

Garance spokojenosti

Pokud nebudete do 14 dnů od koupě spokojeni, můžete pokladnu bez udání důvodu vrátit.

V čem je KASA FIK lepší než konkurence

  • Zařízení je kompletní pokladna se samostatní externí termotiskárnou
  • Garance legislativní funkčnosti a aktualizací, včetně změn v EET nebo daňových zákonů
  • Už nic nemusíte přikupovat, nevyžaduje PC ani další jiné zařízení
  • Telefonická podpora všem našim zákazníkům
  • Záruka 24 měsíců

Vyberte si svůj program

Funkce aplikace STANDARD:

  • Neomezeně účtenek, položek, PLU
  • Tisk a historie jednotlivých účtenek
  • Storno platby
  • Poznámky k účtence
  • Zasílání účtenek a přehledů v elektronické formě emailem
  • Evidence pokladních příjmů a výdajů v hotovosti
  • Detailní přehledy prodejů i pro účetní
  • Podpora směnného provozu
  • Tisk loga na účtence
  • Možnost přiřazení uživatelských práv zaměstnancům
  • Přihlašování a docházka zaměstnanců
  • Evidence zákazníků
  • Podpora cizích měn 
  • Podpora pro plátce i neplátce DPH
  • Online záloha dat, možnost online archivace dat a zálohy dat emailem
  • Možnost evidence tržeb podle zákona o EET

Potřebujete více funkcí? Zkuste program PREMIUM

Pokud vlastníte gastro provoz a potřebujete gastro funkce jako například:

  • tisk do kuchyně nebo na bar,
  • grafickou mapu stolů,
  • odtěžování položek,
  • ukládání otevřených objednávek,
  • velkoobchodní režim bez DPH,
  • rozdělení cenových hladin
  • evidence tady/s sebou
  • a mnoho dalšího

doporučujeme Vám program PREMIUM. Najdete tam mnoho funkcí speciálně pro gastro provozy, které se Vám zajistě budou hodit. Podívejte se na seznam funkcí.

Vzdálená správa pokladny

Pokladna může zůstat na provozovně a vy budete mít i tak dokonalý přehled. Program PREMIUM nabízí možnost propojení pokladny s backoffice systémem, který umožňuje okamžitou online kontrolu vašeho podnikání. Dělejte exporty dat, změny v položkách i skladech nebo prohlížejte statistiky z pohodlí domova či kanceláře. Kdykoliv budete vědět, co se na provozovně děje. 

Programy STANDARD nebo PREMIUM

  • Standard - měsíční paušál je za 399,- Kč
  • Premium - měsíční paušál je za 799,- Kč

Pozor! Předplatíte- li si na rok dopředu získáte 10% slevu


Technické parametry:

  • Dotykový 15" hlavní displej
  • externá 80 mm termotiskárna
  • Wifi+LAN+Bluetooth
  • 11,6 " zákaznický displej
  • Kapacita paměti 8GB
  • 4GB+64GB pamět
  • Android OS 11
  • Možnost rozšíření o nové funkce i příslušenství

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: